مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 خرداد 1401 ساعت 14:172022-05-24سياسي

هدفگذاری تقویت وحدت و انسجام اجتماعی در حوزه آب


مدیرکل دفتر امور اجتماعی شرکت مدیریت منابع آب ایران گفت: هدف گیری وزارت نیرو در بعد اجتماعی مدیریت منابع آب، تبدیل مایع حیات در کشور به عنصر ایجاد وحدت، - محمد حسین رنجبران در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس ضمن اشاره به برنامه های وزارت نیرو در حوزه آب کشور اظهار داشت: ریل سیاست گذاری کشور در حوزه مدیریت منابع آب تغییر کرده و آثار این تغییر در جهش پروژه ها و همچنین استقرار نظام حکمرانی آب به وضوح قابل لمس است.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و روابط عمومی شرکت مدیریت منابع آب ایران در بیان وجه دیگری از تغییر ریل سیاست گذاری منابع آب در کشور گفت: توجه به بعد اجتماعی حکمرانی آب در گذشته چندان محسوس نبود اما با استقرار دولت مردمی، این مسئله به یکی از اولویت های سیاست گذاری بدل شده است.

  * یکی از اهداف وزارت نیرو تبدیل آب به عنصر ایجاد وحدت است وی در تشریح اهداف وزارت نیرو به منظور توجه به ابعاد اجتماعی سیاست گذاری آب افزود: هدف گیری وزارت نیرو در بعد اجتماعی مدیریت منابع آب، تبدیل مایع حیات در کشور به عنصر ایجاد وحدت در میان مردم مناطق مختلف ایران است.

این مقام مسئول با اشاره به سابقه روایات مرتبط با آب در کشور گفت: توجه به مفاهیم اسلامی-ایرانی حول محور آب بیانگر آن است که این عنصر شگفت انگیز ظرفیت ایجاد معانی متعالی د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدفگذاری تقویت وحدت و انسجام اجتماعی در حوزه آب

هدفگذاری تقویت وحدت و انسجام اجتماعی در حوزه آب