مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 خرداد 1401 ساعت 13:472022-05-24اجتماعي

سند تحول آموزش و پرورش باید برای جوانان تبیین شود


مشاور عالی وزیر آموزش و پرورش گفت: سند تحول آموزش و پرورش باید برای جوانان تبیین شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، تصریح کرد: طبق تأکیدات رهبر انقلاب اسلامی به عنوان شخصی که عمر خود را در مسیر آموزه های دینی صرف کرده ایجاد هویت ملی در دانش آموزان امر مهمی است که باید در این راستا تلاش مضاعف داشته باشیم.

نیکزاد به لازمه ایجاد هویت ملی در دانش آموزان اشاره و بیان کرد: لازمه تحقق این امر شناخت دستاوردهای ملی و شناخت هویت ملی معلمان در اعماق وجود خود است که در این صورت است که می توان به شناخت هویت ملی دانش آموزان کمک کرد.

وی خاطر نشان کرد: روحانیت در شبکه فرهنگی در فضای آموزش و پرورش وظیفه مهم و حساسی داشته که باید در جایگاه خود به گونه ای عمل کند که روحیه کنشگری را در نوجوانان ایجاد کند.

مشاور عالی وزیر آموزش و پرورش با اشاره به ورود رشته های تخصصی آموزش و پرورش به حوزه های علمیه تاکید کرد: باید رشته های تخصصی که در آموزش و پرورش وجود دارد در حوزه های علمیه ترویج داده شود و به دروس تخصصی سطح 2 و سه حوزه های علمیه اضافه شوند تا برای فعالیت در آموزش و پرورش تربیت شوند.

نیکزاد با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری ، حوزه علمیه را قلب آموزش و پرورش دانست و افزود: در حوزه های علمیه می توان نیروی فعال در آموزش و پرورش تربیت کرد و از این ظرفیت نباید غافل شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سند تحول آموزش و پرورش باید برای جوانان تبیین شود

سند تحول آموزش و پرورش باید برای جوانان تبیین شود