مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 خرداد 1401 ساعت 13:372022-05-24سياسي

برگزاری دهمین اجلاس سالانه مشارکت جهانی خاک در سراسر جهان


دهمین اجلاس سالانه مشارکت جهانی خاک به صورت مجازی در سراسر جهان برگزار می شود.

- به نقل از معاونت آب و خاک وزارت جهاد کشاورزی، دهمین اجلاس سالانه مشارکت جهانی خاک(GSP) کار خود را با شرکت حدود 300 نفر از مدعوین این اجلاس از سراسر جهان، شامل نمایندگان دولتی و نهادهای مردمی کشورهای عضو، مدیران و مشاوران بین المللی فائو، کارشناسان و محققین خاک از دوم تا چهارم خرداد مصادف با 23 تا 25 می 2022 به صورت مجازی آغاز کرد.

برپایه این گزارش دوشنبه و در مراسم افتتاحیه اجلاس مذکور، فریبرز عباسی، سرپرست معاونت آب و خاک وزارت جهاد کشاورزی در سخنرانی خود به تجارب و دستاوردهایی که در راستای تعامل و همکاری با GSP در سالهای اخیر عاید کشور ایران شده است، اشاره کرد.

عباسی ابلاغ دستورالعمل الزام مطالعات خاکشناسی به عنوان یکی از ملزومات اجرای طرح سامانه های نوین آبیاری، تصویب و ابلاغ قانون خاک، تشکیل دفتر امورخاک کشاورزی، تشکیل کمیته فنی و ملی خاک در راستای همکاری با GSP و توجه به موضوع ارتقای ظرفیت و ترویج فرهنگ توجه به خاک در جامعه را بعنوان موارد مهم اشاره کرد.

وی همچنین به برگزاری مرتب و سالانه مراسم روز جهانی خاک در جهان و ایران توجه و تاکید ویژه نمود و ضمن ابراز خرسندی تاکید کرد کشور ایران برنامه ریزی و هماهنگی لازم برای ارتقای کمی و کیفی همکاری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری دهمین اجلاس سالانه مشارکت جهانی خاک در سراسر جهان

برگزاری دهمین اجلاس سالانه مشارکت جهانی خاک در سراسر جهان