مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 خرداد 1401 ساعت 13:122022-05-24فناوري

ردپای دولت دوازدهم در بی کیفیتی اینترنت/ حقی: باید به سمت اینترنت ثابت برویم


معاون سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی (رگولاتوری) از دلایل دقیق نبودن رتبه جهانی سرعت اینترنت ایران، کاهش کیفیت اینترنت بویژه حوزه ثابت و همچنین بالابودن میزان استفاده از اینترنت همراه نسبت به اینترنت ثابت می گوید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری فارس، این روزها سرعت اینترنت و کیفیت آن مورد گلایه بسیاری از کاربران است.

هرچند آمار اسپیدتست نشان از افزایش 7 پله ای سرعت اینترنت سیار نسبت به سال گذشته دارد ولی کاربران می گویند بهبود سرعت و کیفیت اینترنت همراه را احساس نمی کنند و کیفیت اینترنت ثابت هم قابل دفاع نیست، اما چرا کیفیت اینترنت بویژه در حوزه ثابت چندان چشمگیر نیست؟ مجید حقی، معاون سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی (رگولاتوری) در گفت وگو با روزنامه ایران از دلایل دقیق نبودن رتبه جهانی سرعت اینترنت ایران، کاهش کیفیت اینترنت بویژه حوزه ثابت و همچنین بالابودن میزان استفاده از اینترنت همراه نسبت به اینترنت ثابت می گوید.

آمارهای جهانی نشان می دهد که وضعیت سرعت اینترنت همراه ایران نسبتاً مناسب است.

بنابراین باید در این زمینه توسعه صورت گرفته باشد اما چرا نمی توان این توسعه و سرعت را لمس کرد؟ در مقایسه سرعت اینترنت ایران بین کشورهای مختلف باید به مواردی توجه داشت که یکی از آنها، جامعه آماری و م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ردپای دولت دوازدهم در بی کیفیتی اینترنت/ حقی: باید به سمت اینترنت ثابت برویم

ردپای دولت دوازدهم در بی کیفیتی اینترنت/ حقی: باید به سمت اینترنت ثابت برویم