مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 خرداد 1401 ساعت 13:072022-05-24سياسي

نبرد هور ادای احترام به شهدا غواص دوران دفاع مقدس است


بازی «نبرد هور» ادای احترامی بود به شهدای غواص دوران دفاع مقدس به ویژه 175 شهید غواص عملیات کربلای 4 که در زمان انتشار تقدیم آنها شد.

- بازی نبرد هور ادای احترامی بود به شهدای غواص دوران دفاع مقدس به ویژه 175 شهید غواص عملیات کربلای 4 که در زمان انتشار تقدیم آنها شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، اردیبهشت ماه سال 94 که پیکر 175 شهید غواص پس از 29 سال با یک استقبال باشکوه مردمی به آغوش وطن بازگشت، ایده ساخت بازی ای شکل گرفت با محوریت عملیات هایی از دوران دفاع قدس که غواص ها در آن نقش تعیین کننده ای داشتند.

تیمی 5 نفره دل شان را پای ساخت بازی ای گذاشتند که نبرد هور نام گرفت و یک سال بعد همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر توسط مؤسسه مهاد رسانه پژوه شیراز منتشر شد.

نبرد هور ادای احترامی بود به شهدای غواص دوران دفاع مقدس علی الخصوص 175 شهید غواص عملیات کربلای 4 که در زمان انتشار تقدیم آنها شد.

حالا بعد از حدود 6 سال از عرضه این بازی، مدیرعامل این شرکت خبر از ساخت نسخه دوم این بازی با گیم پلی و گرافیک جذاب تر از نسخه اول در سال 1401 و انتشار آن در سوم خرداد سال 1402 می دهد.

به انگیزه سوم خرداد، سالروز فتح خرمشهر و 6 سالگی نبرد هور نگاهی کرده ایم به این بازی در گفتگویی با حمید افسری مدیرعامل شرکت دانش بنیان و مؤسسه فرهنگی هنری مهاد رسانه پژوه شیراز.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نبرد هور ادای احترام به شهدا غواص دوران دفاع مقدس است

نبرد هور ادای احترام به شهدا غواص دوران دفاع مقدس است