مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 خرداد 1401 ساعت 12:122022-05-24سياسي

روحیه دفاع مقدس ایران را برابر استکبار مقاوم کرده است


ایران اسلامی به برکت روحیه معنوی دفاع مقدس امروز قوی تر از گذشته بوده و این روحیه ما را برابر استکبار مقاوم کرده است.

- ، آیت الله محمدباقر محمدی لایینی پیش ازظهر سه شنبه در مراسم سالروز آزادسازی خرمشهر در پایگاه نیروی دریایی شمال کشور اظهار داشت: کشورها سعی می کنند قوای دفاعی و نظامی خود را از نظر تعداد و نفرات تقویت کنند ولی در نگاه دینی و اعتقادی ما هرچند نفرات و تجهیزات پیشرفته تر مؤثر است اما معنویت، عرفان و اتصال به خداوند اهمیت بیشتری دارد.

وی ادامه داد: در تمام جنگ های صدر اسلام، دشمن از نظر نفرات و تجهیزات، انگیزه و روحیات بالاتر بودند ولی در بعد ایمان وبی قرار برای شهادت بودن ضعف داشتند و این مسائل سبب پیروزی جبهه اسلام شده است.

وی تصریح کرد: امروز و در دوران معاصر دشمنان از نظر تجهیزات و نیروهای انسانی از ما بالاتر بودند ولی ایمان به خدا و معنویت سبب پیروزی نیروهای اسلامی ایران شده است.

آیت الله لایینی روحیه شهادت طلبی و ایثارگری، عشق به شهادت، معنویت سبب شد تا برکات و امدادهای الهی را درپی داشته باشد و خداوند ما در جنگ ها و نبردها یاری کرده است.

امام جمعه ساری افزود: ایران اسلامی امروز نسبت به دوران دفاع مقدس قوی تر شده است و روحیه معنوی ایران را مقابل استکبار جهانی مقاوم کرده است و دشمنان جرأت تجاوز به کشور ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روحیه دفاع مقدس ایران را برابر استکبار مقاوم کرده است

روحیه دفاع مقدس ایران را برابر استکبار مقاوم کرده است