مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 خرداد 1401 ساعت 12:022022-05-24اجتماعي

ادارات در شرایط خطرناک هوا تعطیل شدند/کمیته اضطرار قادر به تصمیم گیری فوری نیست


در حالیکه سازمان هواشناسی از سه روز پیش پیش بینی کرده بود که امروز تهران را گردوغبار فراخواهد گرفت، تصمیم گیری دیرهنگام کمیته اضطرار در تعطیلی ادارات، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار محیط زیست خبرگزاری فارس، از عصر روز گذشته شاخص کیفیت هوای تهران افزایش پیدا کرده و با تشکیل کمیته اضطرار هوای تهران شب گذشته مدارس تعطیل شدند.

هم اکنون این شاخص بر روی عدد 383 و در شرایط خطرناک قرار گرفته است، در این شرایط توصیه می شود افراد ازهرگونه  فعالیت خارج از منزل خودداری کنند.

اما استانداری تهران حوالی ساعت 11 پیش از ظهر با توجه به درخواست وزارت بهداشت برای تعطیلی ادارات تهران اعلام کرد، ساعات کار ادارات استان تهران امروز به ساعت 12 ظهر کاهش یافته است.

  عابد ملکی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران همچنین اعلام کرد: کلیه فعالیت های ورزشی در فضای باز لغو شود.

شهردرای تهران نیز بلافاصله بعد از اعلام این تصمی جدید اظهار داشت: با توجه به افزایش شدید آلودگی و اعلام کمیته اضطرار در تعطیلی ادارات تهران از ساعت 12، طرح ترافیک در مبادی ورودی و خروجی از همان ساعت متوقف شده و شهروندان بدون محدودیت می توانند از طرح خارج شوند.

یعنی با این تصمیم دیرهنگام، جمعیت زیادی از کارکنان دولتی برای خروج از محل کار وارد فضای آزاد می شوند که می تواند مخاطرات سلامت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادارات در شرایط خطرناک هوا تعطیل شدند/کمیته اضطرار قادر به تصمیم گیری فوری نیست

ادارات در شرایط خطرناک هوا تعطیل شدند/کمیته اضطرار قادر به تصمیم گیری فوری نیست