مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 خرداد 1401 ساعت 11:572022-05-24سياسي

حادثه متروپل آبادان زنگ خطری برای ساخت و سازهای غیراصولی در یزد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، مجتبی فرهمند، دقایقی پیش در جمع خبرنگاران حاضر شد و با بیان این که رعایت مقررات ملی کنترل ساختمان در بخش های متعدد نادیده گرفته می شود، اظهار کرد: اینگونه سهل انگاری ها باعث می شود تا جان مردم به خطر بیفتد.

وی با بیان این که عدم توجه به گزارش سایت قطره و به نقل ازهای ناظرین پروژه ها و بعضا خارج شدن برخی پروژها از فرایند سازمان نظام مهندسی ساختمان باعث اتفاقاتی نظیر متروپل می شود، افزود: اتفاقات این چنینی فرای بحث های نمایانی همچون جان باختن هموطنان عزیزمان، دارای لایه های پنهانی از بروز ناهنجاری های اجتماعی است که رفع آنها نیازمند صرف سال ها زمان و هزینه است.

رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد با اشاره به هدر رفت سرمایه های ملی ناشی از سهل انگاری های اینچنینی عنوان کرد: صنعت ساختمان سازی یکی از صنایع وابسته به منابع طبیعی ای همچون خاک و آب است که هرگونه هدر رفت در این حوزه با خسارات جبران ناپذیری همراه می شود.

 فرهمند تصریح کرد: خوشبختانه در استان یزد به واسطه تفویض اختیاری که از سوی دادستانی به نظام مهندسی شده است، اقدامات خوبی در این زمینه صورت گرفته اما، به نظر می رسد تا وقتی که همه دستگاه های اجرایی و وابسته به این حوزه همگام و پشتیبان یکدیگر نشوند، نمی توان به قطعیت از عدم وقوع اینگونه حوادث در اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حادثه متروپل آبادان زنگ خطری برای ساخت و سازهای غیراصولی در یزد

حادثه متروپل آبادان زنگ خطری برای ساخت و سازهای غیراصولی در یزد