مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 خرداد 1401 ساعت 11:572022-05-24بين الملل

آیا بایدن نقشه ایران را گم کرده است؟


شبکه «ام.

اس.

ان.

بی.

سی»در گزارشی نوک پیکان انتقادات را به سمت رییس جمهور آمریکا نشانه رفت و تاکید کرد: بایدن نمی تواند همزمان که سیاستهای ترامپ را در قبال ایران اجرا می کند، - ، سایت شبکه تلویزیونی ام.

اس.

ان.

بی.

سی به تازگی گزارشی با عنوان آیا بایدن نقشه ایران را گم کرده است؟ به قلم تریتا پارسی ستون نویس خود منتشر کرده و به همسنجی رویکرد روسای جمهوری آمریکا به ویژه جو بایدن و دونالد ترامپ پرداخته است.

تارنمای مذکور ابتدا به گزارش سایت قطره و به نقل ازکانال 13 رژیم صهیونیستی اشاره می کند که بر پایه آن قرار است اواخر این ماه آمریکا در رزمایش اسراییل حمله به تاسیسات هسته ای ایران را شبیه سازی کند.

در صورت صحت این خبر، این نخستین باری است که هواپیماهای سوخت رسان آمریکایی در کنار جت های جنگی اسراییل در یک مانور استفاده می شوند.

با این تفاسیر، بایدن در بین روسای جمهوری آمریکا، نخستین رییس جمهوری خواهد بود که همپا با اسراییل در مسیر آغاز جنگ با ایران قدم برمی دارد در حالی که برخلاف وعده وی مبنی بر الحاق مجدد به توافق هسته ای است.

نگارنده معتقد است که گسست قابل توجهی در سیاست خارجی آمریکا نسبت به گذشته شکل گرفته و رویکرد بایدن با حمایت از جنگ طلبی اسراییل بیش از آنکه با تفکر اوباما یا حتی بوش مطابقت داشته باشد با سیاست های ترامپ همسو است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیا بایدن نقشه ایران را گم کرده است؟

آیا بایدن نقشه ایران را گم کرده است؟