مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 خرداد 1401 ساعت 11:522022-05-24سياسي

متروپل آبادان زنگ خطری برای ساخت و سازهای غیراصولی در یزد


رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد با ابراز تاسف از ریزش ساختمان متروپل در آبادان، این اتفاق ناگوار را زنگ خطری برای ساخت و سازهای غیر اصولی در یزد دانست.

- به گزار ش خبرگزاری فارس در یزد، مجتبی فرهمند، دقایقی پیش در جمع خبرنگاران حاضر شد و با بیان این که رعایت مقررات ملی کنترل ساختمان در بخش های متعدد نادیده گرفته می شود، اظهار کرد: اینگونه سهل انگاری ها باعث می شود تا جان مردم به خطر بیفتد.

وی با بیان این که عدم توجه به گزارش سایت قطره و به نقل ازهای ناظرین پروژه ها و بعضا خارج شدن برخی پروژها از فرایند سازمان نظام مهندسی ساختمان باعث اتفاقاتی نظیر متروپل می شود، افزود: اتفاقات این چنینی فرای بحث های نمایانی همچون جان باختن هموطنان عزیزمان، دارای لایه های پنهانی از بروز ناهنجاری های اجتماعی است که رفع آنها نیازمند صرف سال ها زمان و هزینه است.

رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد با اشاره به هدر رفت سرمایه های ملی ناشی از سهل انگاری های اینچنینی عنوان کرد: صنعت ساختمان سازی یکی از صنایع وابسته به منابع طبیعی ای همچون خاک و آب است که هرگونه هدر رفت در این حوزه با خسارات جبران ناپذیری همراه می شود.

 فرهمند تصریح کرد: خوشبختانه در استان یزد به واسطه تفویض اختیاری که از سوی دادستانی به نظام مهندسی شده است، اقدامات خوبی در این زمین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

متروپل آبادان زنگ خطری برای ساخت و سازهای غیراصولی در یزد

متروپل آبادان زنگ خطری برای ساخت و سازهای غیراصولی در یزد