مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 خرداد 1401 ساعت 11:322022-05-24حوادث

آتش نشانان اصفهانی برای امدادرسانی به آبادان اعزام شدند


سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گفت: 10 نفر از آتش نشانان اصفهان با تجهیزات امداد و نجات در راستای نجات افراد احتمالی باقی مانده زیر آوار صبح امروز به آبادان اعزام شدند.

- فرهاد کاوه آهنگران، سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره حادثه ریزش ساختمان 10 طبقه تجاری - اداری متروپل در آبادان اظهار داشت: حادثه دلخراش ریزش ساختمان متروپل آبادان و درگذشت جمعی از هموطنان سبب تأثر و تأسف بسیار شد و قلوب مردم ایران اسلامی را داغدار کرد.

وی افزود: به دستور مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان، برای امداد و کمک رسانی به این حادثه 10 نفر از آتش نشانان با تجهیزات امداد و نجات شامل یک دستگاه خودرو امداد و نجات کوهستان، یک دستگاه خودرو فوق سنگین نجات مجهز به جرثقیل ده تن و یک دستگاه خودرو پیشرو در راستای نجات افراد احتمالی باقی مانده زیر آوار صبح امروز به آبادان اعزام شدند.

کاوه آهنگران با بیان اینکه این کیپ به فرماندهی سرآتشیار علیدادی مدیر منطقه 2 عملیات به محل حادثه اعزام شدند، گفت: سرآتشیار عنایت زاده معاون آموزش، پیشگیری و ایمنی سازمان نیز برای بررسی جوانب این حادثه،  اکیپ اعزامی را همراهی کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آتش نشانان اصفهانی برای امدادرسانی به آبادان اعزام شدند

آتش نشانان اصفهانی برای امدادرسانی به آبادان اعزام شدند