مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 خرداد 1401 ساعت 11:172022-05-24سياسي

فتح خرمشهر نقطه عطفی در تاریخ انقلاب بود


نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی با تاکید بر اینکه از نظر قواعد ظاهری عملیات بیت المقدس نباید به نتیجه می رسید، گفت: فتح خرمشهر نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی است.

- ، حجت الاسلام رضا نوری صبح سه شنبه در صبح گاه مشترک ستاد نیروهای مسلح خراسان شمالی اظهار کرد: عملیات پیروزمندانه بیت المقدس که منجر به آزادسازی خرمشهر از تصرف دشمن شد، نقطه عطفی در تاریخ انقلاب است.

امام جمعه بجنورد با بیان اینکه عملیات آزادسازی خرمشهر با روحیه وحدت و ایمان به خدا انجام شد، تصریح کرد: ملتی که با این رویه در مسیر الهی حرکت کند، خداوند هم این مردم را در تمامی صحنه ها حفاظت و کمک می کند.

وی افزود: توکل و امید به خدا در فتح خرمشهر به خوبی در بین رزمندگان مشهود بود و مسئولان با آحاد مختلف مردم و نیروهای انتظامی و امنیتی در کنار همدیگر قرار گرفتند و توجهی به قدرت های دیگر نداشتند و وحشت به دل راه ندادند.

حجت الاسلام نوری گفت: رزمندگان در عملیات بیت المقدس با قلب های مخلص به صحنه آمدند تا نظام را پاسداری و از خاک، دین و ناموس نظام دفاع کردند و خداوند نیز پیروزی را نصیب کرد.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی گفت: بر اساس قواعد ظاهری نباید در عملیات بیت المقدس پیروز می شدیم و راه های سیم خاردار، میدان های مین، خاکریز و خندق های پر از آب به همراه تجهیزات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فتح خرمشهر نقطه عطفی در تاریخ انقلاب بود

فتح خرمشهر نقطه عطفی در تاریخ انقلاب بود