مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 خرداد 1401 ساعت 11:122022-05-24دانش

برگزاری جشنواره سلامت با محوریت دانشجویان / ارتقای سواد سلامت دانشجویی در دانشگاه ها


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، جمال الدین راحمی، دبیر اولین جشنواره ملی سلامت دانشجویان در نشست خبری صبح امروز گفت: اگر قرار است ما برای دانشجویان کشور گامی برداریم نباید فضای موازی کاری صورت می گرفت، - دبیر اولین جشنواره ملی سلامت دانشجویان گفت: جشنواره سلامت به صورت کاملا دانشجویی و فعالیت دانشجویان برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، جمال الدین راحمی، دبیر اولین جشنواره ملی سلامت دانشجویان در نشست خبری صبح امروز گفت: اگر قرار است ما برای دانشجویان کشور گامی برداریم نباید فضای موازی کاری صورت می گرفت، از این رو بسیاری از نهاد ها به ما کمک کردند.

وی افزود: شعار آغازین ما در گام اول جشنواره این بود که نخستین جشنواره سلامت را کاملا دانشجویی برگزار کنیم که همین امر صورت گرفت، ما 485 کانون همیاران سلامت در کشور داریم که می توانند بازو های اجرایی ما باشند، بیش از 184 مرکز بهداشت و بیش از 134 مرکز مشاوره در دانشگاه های کشور زیرمجموعه سازمان امور دانشجویان هست که فضای ویژه ای برای تاثیرگذاری دارد.

راحمی گفت: ارتقای سواد سلامت نیز بسیار اهمیت دارد، بخصوص در روز های بعد از کرونا که فضای زندگی بسیاری از ما در حوزه فضای مجازی قرار گرفته است، امروز اگر ما از دانشجویان مان حمایت نکنیم شاید دیگر نتو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری جشنواره سلامت با محوریت دانشجویان / ارتقای سواد سلامت دانشجویی در دانشگاه ها

برگزاری جشنواره سلامت با محوریت دانشجویان / ارتقای سواد سلامت دانشجویی در دانشگاه ها