مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 خرداد 1401 ساعت 10:422022-05-24سياسي

شهردار تبریز مطرح کرد/ مبلمان های غیرایرانی و اسلامی در سیمای شهرها


شهردار تبریزاز شهرداری ها به عنوان یکی از جبهه های نخست مدیریت جهادی نام برد و گفت: متاسفانه هنوز آنطور که باید نتوانسته ایم مانع اسراف و فاصله گیری سیمای شهر از المان ها و مبلمان های غیرایرانی و غیراسلامی شویم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، یعقوب هوشیار پیش از ظهر امروز در آیین اختتامیه همایش جلوه های جهادی در مدیریت شهری اظهار کرد: درباره مولفه های مدیریت جهادی، نگاه اجمالی به کلید واژه های فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) دو اسطوره هشت سال دفاع مقدس را یادآوری می کند.

وی با بیان اینکه چنین همایشی علاوه بر بزرگداشت شهدا محفلی علمی محسوب می شود، گفت: اگر بتوانیم سیره علمی و اخلاقی شهید آقا مهدی باکری و شهید حاج قاسم سلیمانی را به درستی بیان کنیم، در این زمینه توانسته ایم موفقیت هایی به دست آوریم.

شهردار تبریز با اشاره به اینکه مدیریت اخلاقی و جهادی در سیره حضرت رسول اکرم (ص) و در سیره امیرالمومنین حضرت علی (ع) دیده می شود، افزود: ظلم ستیزی، فسادستیزی، تلاش و پشتکار از نشانه های مدیریت جهادی شهیدان باکری و سلیمانی است.

هوشیار با بیان اینکه ایمن محوری و تلاش در جامعه سرمنشا الگوی مدیریت جهادی است، تاکید کرد: مقصد نهایی سعادت ابدی انسان ها است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهردار تبریز مطرح کرد/ مبلمان های غیرایرانی و اسلامی در سیمای شهرها

شهردار تبریز مطرح کرد/ مبلمان های غیرایرانی و اسلامی در سیمای شهرها