مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 خرداد 1401 ساعت 10:372022-05-24سياسي

«از سرنوشت 4» در جمع پربازدیدترین سریال های تلویزیون در سال های اخیر


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی پروژه، آمار بازدید سریال از سرنوشت 4 در سایت تلوبیون (مرجع رسمی پخش و آرشیو سریال ها و برنامه های تلویزیون) نشان می دهد این سریال ملودرام با بیش از 18 میلیون بازدید در بین پربیینده ترین سریال .

- از سرنوشت 4 در جمع پربازدیدترین سریال های تلویزیون در سال های اخیر بررسی آمار بازدید در سایت تلوبیون نشان می دهد که از سرنوشت 4 در بین سریال های پربیننده تاریخ رسانه ملی در تلوبیون قرار گرفته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی پروژه، آمار بازدید سریال از سرنوشت 4 در سایت تلوبیون (مرجع رسمی پخش و آرشیو سریال ها و برنامه های تلویزیون) نشان می دهد این سریال ملودرام با بیش از 18 میلیون بازدید در بین پربیینده ترین سریال های تاریخ تلویزیون قرار گرفته است.

براساس آمار بازدید سریال های پخش شده در چند سال اخیر تاریخ تلویزیون که در سایت تلوبیون قابل مشاهده است، افسانه جومونگ در رتبه اول قرار دارد، گاندو 2 ، ستایش 3 ، پایتخت 6 و 5 در رتبه های بعدی قرار دارند و سریال از سرنوشت 4 با عبور از 18 میلیون بازدید در رتبه ششم این رده بندی قرار دارد تا به عنوان یکی از پربازدیدترین سریال های تلویزیون شناخته شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«از سرنوشت 4» در جمع پربازدیدترین سریال های تلویزیون در سال های اخیر

«از سرنوشت 4» در جمع پربازدیدترین سریال های تلویزیون در سال های اخیر