مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 خرداد 1401 ساعت 10:322022-05-24دانش

زمینه برای توسعه زیست بوم دانش بنیان استان گیلان فراهم شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، معاون علمی و فناوری رییس جمهوری با حضور در استان گیلان، ضمن بازدید از شرکت های دانش بنیان، خانه های خلاق و نوآوری و شرکت های صنایع خلاق، - معاون علمی و فناوری رییس جمهوری با حضور در استان گیلان، ضمن بازدید از شرکت های دانش بنیان، خانه های خلاق و نوآوری و شرکت های صنایع خلاق، در جریان توسعه زیست بوم فناوری و نوآوری استان قرار گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، معاون علمی و فناوری رییس جمهوری با حضور در استان گیلان، ضمن بازدید از شرکت های دانش بنیان، خانه های خلاق و نوآوری و شرکت های صنایع خلاق، در جریان توسعه زیست بوم فناوری و نوآوری استان قرار گرفت.

هم راستا با تحقق شعار سال و با هدف توسعه زیست بوم فناوری و نوآوری، سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رییس جمهوری وارد استان گیلان شد تا ضمن بازدید از دستاورد های دانش بنیان و خلاق، چند زیرساخت فعال در حوزه دانش بنیان و خلاق را بازدید کند.

بازدید از شرکت های دانش بنیان صنعت خودرومعاون علمی و فناوری رییس جمهوری با حضور در شهر صنعتی رشت، از شرکت های دانش بنیان فعال در ساخت قطعات خودرویی بازدید کرد.

شرکت دانش بنیان فرآوری و ساخت قطعات خودروی ایران نخستین مقصد ستاری در این سفر یک روزه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمینه برای توسعه زیست بوم دانش بنیان استان گیلان فراهم شد

زمینه برای توسعه زیست بوم دانش بنیان استان گیلان فراهم شد