مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 خرداد 1401 ساعت 10:222022-05-24اقتصادي

افتتاح کارخانه نوآوری در گیلان


کارخانه نوآوری گیلان با حضور سورنا ستاری، معاون علمی رییس جمهور با اعتباری بالغ بر 100 میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، کارخانه نوآوری گیلان پیش ازظهر امروز با حضور سورنا ستاری، معاون علمی رییس جمهور با اعتباری بالغ بر 100 میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

  این کارخانه نوآوری، بستری قابل گسترش بوده که فعالان عرصه نوآوری در حوزه های شتاب دهنده، فضای کاری مشترک، نوآوری در حوزه های تخصصی مختلف، و خدمات تخصصی استارتاپ ها فعالیت می کنند.

  این کارخانه با هدف فراهم کردن شرایط ایجاد و رشد کسب و کار نوپا، نیاز به فراهم کردن امکانات تخصصی و جامع در زیست بومی بالنده و پر جنب و جوش راه اندازی شده است.

موسس و مجری کارخانه نوآوری شرکت دانش بنیان در حوزه تجاری سازی و توسعه دهنده فضای نوآوری و با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری این مجموعه را به بهره برداری رساند.

در مجموعه کارخانه نوآوری، تعدادی شتاب دهنده های تخصصی جهت حمایت از استارت اپ ها و ایده ها مستقر شده اند و در حال حاضر بیش از چهار ایده و استارت اپ و سه تیم فناور در کارخانه جهت توسعه و اجرای پروژه های کسب و کار خود در حال فعالیت هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح کارخانه نوآوری در گیلان

افتتاح کارخانه نوآوری در گیلان