مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 خرداد 1401 ساعت 10:022022-05-24سياسي

بهره برداری از دو همراه سرا تا پایان تابستان


تا دو ماه دیگر 2 همراه سرای ویژه در مناطق مرکزی شهر تهران ساخته خواهد شد - ، مهدی پیرهادی عضو شورای شهر تهران در تذکر پیش از دستور شصت و پنجمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران گفت: همراه سرا اولین بار در مجموعه منطقه 3 ساخته شد و آن همراه سرا فعال است.

وی ادامه داد: بسیاری از مراجعه کنندگان به بیمارستان تمایل ندارند که به همراه سراها بروند و خودشان می خواهند در کنار بیمارستان حضور داشته باشند.

عضو شورای شهر تهران بیان کرد: با همکاری شهردار منطقه 6 ساختمانی در نظر گرفته شده است و تا ابتدای تیر ماه همراه سرایی در مرکز شهر با ظرفیت 180 نفر ساخته خواهد شد همچنین همراه سرای دیگری در مرکز شهر با ظرفیت 50 نفر تا دو ماه آینده به بهره برداری می رسد.

وی با اشاره به ستاد ملی سیاست گذاری و مدیریت پدیده گرد و غبار گفت: اعضای این ستاد سازمان حفاظت محیط زیست، وزارت نیرو، جهاد کشاورزی و… هستند خواهش من این است رییس سازمان حفاظت محیط زیست در خصوص این ستاد و اقدامات انجام شده در این ستاد توضیح بدهد.

پیرهادی گفت: ما و مردم می خواهیم بدانیم دستگاه های مربوطه چه اقداماتی را برای توجه به این امر در دستور کار قرار دا ده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از دو همراه سرا تا پایان تابستان

بهره برداری از دو همراه سرا تا پایان تابستان