مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 خرداد 1401 ساعت 09:472022-05-24ورزشي

«بن بستِ» کانادا


فدراسیون فوتبال که امیدوار بود بتواند با برگزاری دیدارهای تدارکاتی تیم ملی را برای حضور در جام جهانی آماده کند، حالا با چالش بزرگی برای تنها بازی تدارکاتی با تیم ملی کانادا مواجه شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، تیم ملی فوتبال ایران که باید خود را برای حضور در جام جهانی 2022 قطر آماده کند هنوز در پیچ اول قرار دارد و به درستی مشخص نیست تا زمان رسیدن زمان جام جهانی این تیم دیدار تدارکاتی مناسبی برگزار خواهد کرد یا نه.

در حالی که اکثر کشورهای حاضر در قطر با برنامه ریزی دقیق و از پیش تعیین شده، دیدارهای تدارکاتی و حریفان خود را مشخص کرده اند، فدراسیون فوتبال ایران با بی ثباتی و خودزنی های داخلی بهترین زمان ها را از دست داد اما در نهایت موفق شد یک دیدار تدارکاتی با کانادا را نهایی کند.

براساس توافق های صورت گرفته تیم ملی ایران بامداد روز 16 خرداد در شهر ونکوور به مصاف تیم ملی کانادا خواهد رفت.

البته قرار بود در این سفر تیم ملی ایران با اکوادور هم دیدار تدارکاتی دیگری را برگزار کند اما بنابر دلایلی این بازی نهایی نشد.

در شرایطی که تیم ملی خود را آماده سفر به کانادا می کند ابهاماتی در مورد برگزاری این بازی به وجود آمده است و به نظر می رسد ادامه این روند منجر به لغو این دیدار خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«بن بستِ» کانادا

«بن بستِ» کانادا