مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 خرداد 1401 ساعت 09:372022-05-24سياسي

عضو شورای شهر تهران: باید گودهای رها شده پایتخت را جدی گرفت


عضو شورای شهر تهران با اشاره به اینکه باید گودهای رها شده را جدی گرفت، گفت: این گودها مباحث حقوقی، اقتصادی و اجتماعی و پیچیدگی های فراوانی دارد که امیدواریم با پیگیری ها به نتیجه مطلوب برسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار شهری خبرگزاری فارس، مهدی عباسی در صحن امروز شورای شهر تهران با اشاره به گرامیداشت فتح خرمشهر اظهارداشت: امام خمینی(ره) در سخنانی فرمودند خرمشهرهای زیادی در پیش رو داریم،می توان دو برداشت از این موضوع داشت و عرصه های سختی در پیش است و هم فرصت های فتح و پیروزی در مقابل ماست.

وی با بیان اینکه رشادت ها و ایثارها ثمره ای جز پیروزی و افتخار نداشت، ابراز امیدواری کرد که با توجه به اینکه کشور در بخش های مختلف در شرایط قابل قبولی است بتوانیم سایر مشکلات کشور را با عزم جهادی برطرف کنیم.

عضو شورای اسلامی شهر تهران همچنین تصریح کرد: شهید صیاد خدایی در مظلومانه ترین شکل ممکن در تهران به شهادت رسید که شهادت این رزمنده را تبریک و تسلیت می گویم.

عباسی با تأکید بر رعایت امینی در شهر تهران گفت: باید گودهای رها شده را جدی گرفت، کار پیچیده و سختی که تاکنون به راحتی انجام نمی شده است.

این گودها مباحث حقوقی، اقتصادی و اجتماعی و پیچیدگی های فراوانی دارد که امیدواریم با پیگیری ها به نتیجه مطلوب برسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عضو شورای شهر تهران: باید گودهای رها شده پایتخت را جدی گرفت

عضو شورای شهر تهران: باید گودهای رها شده پایتخت را جدی گرفت