مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 خرداد 1401 ساعت 09:372022-05-24ورزشي

جام قهرمانی به مدیر عامل باشگاه مس سونگون اهدا شد


طی مراسمی جام قهرمانی لیگ برتر تکواندو کشور به مدیر عامل باشگاه مس سونگون اهدا شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، در مراسمی در خانه تکواندو استان آذربایجان شرقی، جام قهرمانی تیم تکواندو مس سونگون ورزقان در لیگ برتر توسط رنجبرپور رییس هیات تکواندو استان به کافی مدیر عامل این باشگاه اهدا گردید.

این مراسم که در حضور حضرتیان رییس ورزش و جوانان ورزقان، نقیان عضو هیأت رییسه باشگاه مس ورزقان، دبیر و نایب رییس هیات تکواندو استان و اعضاء هیأت رییسه تکواندو استان  برگزار گردید.

در این دیدار رنجبرپور ضمن تشکر از  استاندار آذربایجانشرقی، دهقان نماینده مجلس شورای اسلامی ، بهتاج مدیر کل اسبق ورزش استان، هیأت رییسه باشگاه مس سونگون و کافی بابت حمایت از تکواندو و تشکیل تیم تکواندو مس سونگون، عنوان کرد: کسب عنوان قهرمانی در سال اول حضور در لیگ برتر تکواندو کار بزرگی بود و فراموش نکنیم حریفان ما سابقه حتی 20 سال حضور در مسابقات لیگ برتر را داشته و از این بابت به تکواندوکاران تیم مس سونگون و مدیران مجموعه مس و در راس آن مهندس کافی تبریک می گویم.

مهندس کافی نیز با قدردانی از حمایت های هیات تکواندو استان آذربایجان شرقی، از ادامه تیمداری باشگاه مس سونگون در رشته تکواندو خبر داده و گفت: در فصل بعدی به تشخیص هیات تکواندو استان تیم بان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جام قهرمانی به مدیر عامل باشگاه مس سونگون اهدا شد

جام قهرمانی به مدیر عامل باشگاه مس سونگون اهدا شد