مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 خرداد 1401 ساعت 09:322022-05-24دانش

ستاری: شرکت های دانش بنیان برای حل مشکلات مردم وارد میدان شوند


معاون علمی و فناوری رییس جمهور با تاکید بر اینکه شرکت های دانش بنیان برای حل مشکلات مردم باید وارد میدان شوند، گفت: آمادگی حمایت کامل از تصمیمات شما را داریم اما انتظار دارم که توسعه شرکت ها را مدنظر قرار دهید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، سورنا ستاری صبح امروز در نشست با پژوهشگران دانشگاه گیلان با بیان اینکه گیلان ظرفیت بالایی در زمینه شرکت های دانش بنیان دارد، اظهار کرد: شرکت های دانش بنیان باید در زمینه حل مشکلات مردم ایده داشته باشند.

  وی با اشاره به اینکه باید در گیلان کارخانه تولیدات غذای دام داشته باشیم، گفت: این موضوع باید برای سیستم دامداری کشور فرهنگ سازی شود.

معاون علمی و فناوری رییس جمهور با اشاره به اینکه برای کارها باید برنامه زمان بندی داشته باشیم، بیان کرد: به عنوان مثال شرکت های دانش بنیان برای حل مشکل ملخ مراکشی رودبار باید طرح و برنامه داشته باشد.

  ستاری با تاکید بر اینکه شرکت های دانش بنیان برای حل مشکلات مردم باید وارد میدان شوند، افزود: آمادگی حمایت کامل از تصمیمات شما را داریم اما انتظار دارم که توسعه شرکت ها را مدنظر قرار دهید و من در این زمینه به شرکت های دانش بنیان کمک خواهم کرد.

  وی با اشاره به اینکه باید با اطلاعات دقیق و مستند پروژه های دانش بنیان اجرایی شود، گفت: اگر چهار مشکل مردم استا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ستاری: شرکت های دانش بنیان برای حل مشکلات مردم وارد میدان شوند

ستاری: شرکت های دانش بنیان برای حل مشکلات مردم وارد میدان شوند