مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 خرداد 1401 ساعت 09:272022-05-24سياسي

خاندوزی: 62 هزار درخواست مجوز طی 55 روز در درگاه ملی مجوز ها ثبت شده است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سید احسان خاندوزی در جلسه علنی امروز (سه شنبه 3 خرداد ماه) مجلس شورای اسلامی پس از ارائه دومین گزارش کمیسیون ویژه جهش و رونق تولید و نظارت بر اجرای اصل (44) قانون اساسی در مورد ارزیابی عملکرد دستگاه های اجرایی .

- وزیر اقتصاد گفت: امروز قریب به 62 هزار درخواست مجوز طی 55 روز در درگاه ملی مجوز ها ثبت شده که فقط در حوزه مشاغل خانگی وزارت تعاون، 34 هزار درخواست مجوز ثبت شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سید احسان خاندوزی در جلسه علنی امروز (سه شنبه 3 خرداد ماه) مجلس شورای اسلامی پس از ارائه دومین گزارش کمیسیون ویژه جهش و رونق تولید و نظارت بر اجرای اصل (44) قانون اساسی در مورد ارزیابی عملکرد دستگاه های اجرایی در اجرای ماده (7) قانون اجرای سیاست های کلی اصل (44) قانون اساسی، اظهار داشت: به طور خاص در وزارت امور اقتصادی و دارایی رویداد بررسی دو دهه کارنامه خصوصی سازی را در دستورکار داشتم که با همکاری نمایندگان به سرانجام رسید.

وی تصریح کرد: در راستای اجرای مصوبه مجلس در زمینه تسهیل صدور مجوز های کسب و کار موفق شدیم گام اول را در حضور رییس جمهور افتتاح کنیم و گزارش گام اول را در فروردین ماه به تفصیل در مجلس شورای اسلامی ارائه کردیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خاندوزی: 62 هزار درخواست مجوز طی 55 روز در درگاه ملی مجوز ها ثبت شده است

خاندوزی: 62 هزار درخواست مجوز طی 55 روز در درگاه ملی مجوز ها ثبت شده است