مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 خرداد 1401 ساعت 09:122022-05-24سياسي

عین اللهی با وزرای بهداشت قطر و هند دیدار و گفتگو کرد


وزیر بهداشت در حاشیه مجمع عمومی سازمان جهانی بهداشت، با وزرای بهداشت قطر و هند، دیدار و گفتگو کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، بهرام عین اللهی در دیدار منسوخ مانداویا وزیر بهداشت هند در حاشیه هفتاد و پنجمین مجمع جهانی بهداشت در ژنو، اظهار داشت: هند در حوزه فناوری اطلاعات و نیز فناوری های پزشکی دستاوردهای مناسبی داشته و ایران از همکاری های دو کشور استقبال می کند.

وی با اشاره به همکاری در حوزه طب سنتی به عنوان یکی از زمینه های توسعه روابط ایران و هند یادآور شد: افتتاح مرکز جهانی طب سنتی در هند با همکاری سازمان جهانی بهداشت می تواند ظرفیت مناسبی برای ارتقای سطح همکاری ها فراهم آورد.

وزیر بهداشت هند نیز در این دیدار با بیان اینکه ارتباطات ایران و هند همواره در سطح مطلوبی قرار داشته است است، خاطرنشان کرد: دانشگاه های هر دو کشور تمایل به ارتباطات وسیع تر با یکدیگر دارند و زمینه افزایش این روابط و همکاری های علمی در هر دو کشور وجود دارد.

همچنین وزیر بهداشت جمهوری اسلامی ایران در دیدار خانم حنان محمد الکواری همتای قطری نیز با اشاره به سابقه دیرینه روابط دو کشور جمهوری اسلامی ایران و قطر گفت: با توجه به برگزاری جام جهانی 2022 در قطر، دولت جمهوری اسلامی ایران آمادگی کمک به برگزاری هر چه مطلوب تر این رویداد و همچنین همکاری های بهدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عین اللهی با وزرای بهداشت قطر و هند دیدار و گفتگو کرد

عین اللهی با وزرای بهداشت قطر و هند دیدار و گفتگو کرد