مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 خرداد 1401 ساعت 09:022022-05-24اقتصادي

مرکز نوآوری دانشگاه گیلان آغاز به کار کرد


مرکز نوآوری دانشگاه گیلان صبح امروز با حضور سورنا ستاری، معاونت علمی و فناوری رییس جمهور و استاندار گیلان بهره برداری شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، مرکز نوآوری دانشگاه گیلان صبح امروز با حضور سورنا ستاری، معاونت علمی و فناوری رییس جمهور و استاندار گیلان با هدف ایجاد زمینه مناسب برای بروز خلاقیت و بستری برای رشد ایده های نو بر مبنای دانش و حمایت از طرح های پژوهشگران، محققان و دانشجویان به بهره برداری رسید.

از دیگر اهداف راه اندازی این مرکز می توان به  کمک به شکل گیری حیات شرکت های دانش بنیان، ایجاد بستر مناسب برای کارآفرینی، اشتغال و تجاری سازی محصولات، تولید فناوری و خروج از مونتاژکاری، ایجاد ارتباط بین دانشگاه، صنعت و دولت اشاره کرد.

  توسعه کسب وکارهای دانش بنیان از طریق تجاری سازی دستاوردهای پژوهشی به منظور تبدیل شدن به قطب کارآفرینی مبتنی بر نوآوری در شمال کشور و در سطح ملی همراه با نقش آفرینی در سطح بین المللی از طریق ایجاد اکوسیستم منطقه نوآوری و تعامل حداکثری با بازیگران عرصه فناوری در سطح کشور و منطقه از وظایف مرکز نوآوری دانشگاه گیلان است.

 شناسایی نخبگان پژوهشگران و محققان توانمند، شناسایی شرکت های همکار و تشکیل تیم صنعتی، ایجاد لینک بین هسته پژوهشی و شرکت همکار، تأمین نیازها و رصد اتفاقات و پی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرکز نوآوری دانشگاه گیلان آغاز به کار کرد

مرکز نوآوری دانشگاه گیلان آغاز به کار کرد