مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 خرداد 1401 ساعت 08:422022-05-24سياسي

برگزاری سمپوزیوم توسعه همکاری های دانش بنیان صنعت مس و دانشگاه


سمپوزیوم توسعه همکاری های دانش بنیان و ارزش آفرین صنعت مس و دانشگاه در مجموعه فرهنگی هنری(سینما) آزادی شهر سرچشمه برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رفسنجان، محمد محمودی مومن آبادی مدیر امور تحقیق و توسعه مجتمع مس سرچشمه رفسنجان امروز در سمپوزیوم توسعه همکاری های دانش بنیان و ارزش آفرین صنعت مس و دانشگاه در مجموعه فرهنگی هنری(سینما) آزادی شهر سرچشمه با اشاره به اهمیت نقش دانشگاه و صنعت در زیست بوم نوآوری اظهار کرد: شرکت مس در سال تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین اولین سمپوزیوم توسعه همکاری های صنعت و دانشگاه را مقارن با سالروز آزادسازی خرمشهر و تولید اولین آند در مجتمع مس سرچشمه رفسنجان برگزار می کند.

وی ادامه داد: موضوع پژوهش و فناوری مورد اهتمام در صنعت مس بوده است و با برگزاری نشست ها و گفت وگوهای تخصصی امیدواریم به الگوهای بزرگ و دستاوردهای ارزش آفرین و تعامل سازنده بین صنعت و دانشگاه دست یابیم.

  حجت الاسلام اصغر عسکری امام جمعه رفسنجان با گرامیداشت سالروز فتح خرمشهر بیان کرد: اولین تولید آند در سال 61 همزمان با فتح خرمشهر در مجتمع مس سرچشمه صورت گرفت که فتح دیگری بود و افتخار می کنیم که ایران از چنین سرمایه های ارزشمند علمی برخوردارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری سمپوزیوم توسعه همکاری های دانش بنیان صنعت مس و دانشگاه

برگزاری سمپوزیوم توسعه همکاری های دانش بنیان صنعت مس و دانشگاه