موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - تامين اجتماعي - افزايش حقوق بازنشستگان - بازنشستگان تامين اجتماعي - افزايش حقوق - آناهيتا همتي - كاپيتان استقلال - مستمري مددجويان - همسان سازي حقوق بازنشستگان - شوراي نگهبان - كاراته دختران - بازسازي خود - مهرعلي باران - مشيرغفاري - بريل امبولو - ارزشمندترين بازيكنان جهان - افزايش ظرفيت خوابگاه - يك بام و دو هوا - دوچرخه سواري دختران - فدراسيون شطرنج - سامانه فارس من - آيت الله حسين وحيد خراساني - ابتلاي 20 نفر به كرونا

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 خرداد 1401 ساعت 08:372022-05-24سياسي

مجازات متخلفان متروپل آبادان باید عبرتی برای کارشکنان باشد


همه کسانی که به درستی بر روند ساخت ساختمان متروپل آبادان نظارت نکردند باید به نحوی مجازات شوند تا عبرت بزرگی برای کارشکنان در کشور باشند.

- آبادان - معاون اقتصادی رییس جمهور گفت: همه کسانی که به درستی بر روند ساخت ساختمان متروپل آبادان نظارت نکردند باید به نحوی مجازات شوند تا عبرت بزرگی برای کارشکنان در کشور باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محسن رضایی صبح امروز سه شنبه در گفت وگویی رسانه ای با اشاره به ریزش ساختمان متروپل آبادان تاکید کرد: همه کسانی که در این حادثه دخالت داشته و مسبب وقوع آن بودند باید بدون مماشات مجازات شوند.

وی افزود: پیمانکار، شهرداری و همه ناظران و مسئولانی که به درستی بر روند ساخت ساختمان متروپل آبادان نظارت نکردند باید به نحوی مجازات شوند تا عبرت بزرگی برای همه کسانی باشند که دست به تخلف در کشور می زنند.

معاون اقتصادی رییس جمهور ادامه داد: اکنون با وزیر کشور به محل حادثه آمدیم و پس از بررسی حادثه نیز به زودی سازماندهی بهتری در منطقه ایجاد خواهد شد.

رضایی گفت: امکانات لازم باید بیشتر شود و باید یک فرماندهی دقیق تری در منطقه ایجاد شود تا تقسیم کار بهتری صورت گیرد و آوارها با سرعت بیشتری برداشته شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجازات متخلفان متروپل آبادان باید عبرتی برای کارشکنان باشد

مجازات متخلفان متروپل آبادان باید عبرتی برای کارشکنان باشد