مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 خرداد 1401 ساعت 08:172022-05-24اقتصادي

حضور سازمان های توسعه ای در خراسان جنوبی کمرنگ است


استاندار خراسان جنوبی بر ضرورت حضور سازمان های توسعه ای کشور در این استان تأکید کرد و گفت: تاکنون حضور سازمان های توسعه ای در خراسان جنوبی کمرنگ بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، جواد قناعت استاندار خراسان جنوبی صبح امروز در جلسه پیگیری مشارکت سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران(ایدرو) در طرح های کلان صنعتی، اظهار داشت: با توجه به طرفیت های بکر استان در زمینه ذخایر معدنی، حضور هلدینگ های اقتصادی بزرگ همچون ایدرو برای بهره برداری از این پتانسیل ها ضرورت دارد.

وی با بیان اینکه تاکنون حضور سازمان های توسعه ای در استان کمرنگ بوده، متذکر شد: در خصوص اجرای مصوبات قبلی استان با ایدرو، باید با جدیت بیشتری دنبال و پیگیری شوند.

استاندار خراسان جنوبی مطرح کرد: سرمایه گذاری ایدرو و مشارکت این هلدینگ اقتصادی در پروژه های صنعتی خراسان جنوبی، امید آفرین ارزیابی می شود.

نبوی معاون وزیر و رییس هیئت عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو) در این دیدار بر شتاب بخشی اجرای طرح های صنعتی در خراسان جنوبی تأکید کرد.

وی با اشاره به رویکرد توانمندسازانه سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران، گفت : این سازمان بر مبنای الگوی فعالیت  مشارکتی با بخش غیردولتی بومی در پروژه های صنعتی همکاری می کند و آماده انتقال دانش انباشته و تجارب خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور سازمان های توسعه ای در خراسان جنوبی کمرنگ است

حضور سازمان های توسعه ای در خراسان جنوبی کمرنگ است