مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 خرداد 1401 ساعت 08:122022-05-24اقتصادي

پرداخت 260 میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید در استان سمنان


رییس سازمان صمت استان سمنان از اعطای 260 میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید در استان خبر داد و گفت: 23 واحد تولیدی از این میزان تسهیلات برای ارتقای تولید و اشتغال خود بهره مند می شوند.

- ، با بیان اینکه آخرین نشست ستاد رونق تولید استان سمنان با مصوبات خوبی مانند حمایت از واحدهای تولیدی و خدماتی برگزار شد، ابراز کرد: بررسی مشکلات چهار واحد تولیدی و گردشگری از جمله محورهای این نشست بود.

وی با بیان اینکه مصوبات مربوط به تسهیلات کشاورزی و صنعتی در استان سمنان نیز در این نشست مورد بررسی قرار گرفت، افزود: 23 واحد تولیدی در بخش های کشاورزی و صنعتی که دچار مشکلات به خصوص مالی شده بودند در این نشست مسائل خود را مطرح کردند و تصمیم بر استفاده این واحدها از تسهیلات بانکی شد.

رییس صنعت معدن و تجارت استان سمنان با بیان اینکه بانک های عامل استان 260 میلیارد تومان تسهیلات سرمایه ثابت و در گردش را برای رونق تولید این واحدها پرداخت خواهند کرد، ابراز کرد: این وام ها در راستای رونق تولید و همچنین حفظ اشتغال پرداخت می شود.

تشنه دل درباره وضعیت بازار و اقلام اساسی نیز، تاکید کرد: خوشبختانه با توزیع خوبی که صورت گرفته شرایط در استان مناسب است از طرف دیگر نظارت ها نیز تشدید شده و ما بارها نیز تاکید کرده ایم که هیچ واحد صنفی و تولیدی حق گران کردن کالاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت 260 میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید در استان سمنان

پرداخت 260 میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید در استان سمنان