مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 خرداد 1401 ساعت 08:122022-05-24سياسي

آقای ربیعی! کفایت خود را با کاپ اخلاق برجام ثابت کردید؟


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، علی ربیعی سخنگوی دولت دوازدهم، اخیر ضمن یادداشتی در روزنامه اعتماد نوشت: اثرگذاری غیرقابل انکار تحریم ها، - آقای ربیعی! کفایت خود را با کاپ اخلاق برجام ثابت کردید؟ علی ربیعی وزیر استیضاح و برکنار شده دولت روحانی یادش رفته که آقای روحانی می گفت: یک مدیریت خوب می تواند جلوی تحریم ها را بگیرد و بسیاری از مشکلات نه به تحریم ها بلکه به سوءمدیریت برمی گردد .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، علی ربیعی سخنگوی دولت دوازدهم، اخیر ضمن یادداشتی در روزنامه اعتماد نوشت: اثرگذاری غیرقابل انکار تحریم ها، نه تن ها بر اقتصاد بلکه حتی بر سبک زندگی ایرانیان در همه شئون اجتماعی.

شاید برای مردم امری روشن و بدیهی باشد، اما همچنان شاهد هستیم که برخی مسئولان و فعالان سیاسی هنوز درصدد انکار آن برمی آیند و در تداوم مشی سیاسی ناپسندی که هدف از آن تخطئه دولت قبل بود، اهمیت تحریم را انکار می کنند.

وزیر کار استیضاح شده دولت روحانی در ادامه آورده: پیش تر، وقتی از تأثیر مرگبار تحریم های ظالمانه در تهدید زندگی، معیشت، نشاط و روان جامعه و نیز از همبستگی تحریم و FATF در به خطر انداختن جان انسان ها سخن گفته می شد، باید ریسک انواع برچسب ها به جان خریده می شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آقای ربیعی! کفایت خود را با کاپ اخلاق برجام ثابت کردید؟

آقای ربیعی! کفایت خود را با کاپ اخلاق برجام ثابت کردید؟