مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 خرداد 1401 ساعت 07:572022-05-24سياسي

کمک 2 میلیارد ریالی به نیازمندان خراسان جنوبی با اجرای طرح 313


مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: 25 امام روستا در خراسان جنوبی در طرح 313 با تأسیس چهار مرکز نیکوکاری 2 میلیارد ریال به خانواده های تحت پوشش کمک کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، حجت الاسلام احمد رضایی، مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی صبح امروز در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: طرح 313 در استان در راستای تفاهم نامه سازمان تبلیغات اسلامی با کمیته امداد امام خمینی (ره) و با هدف ایجاد ارتباط مستمر و مؤثر امامان با مددجویان کمیته امداد در مناطق محروم اجرا شد.

وی بیان داشت: این طرح با رویکرد تحکیم بنیان خانواده، تقویت باورهای دینی، کنترل آسیب های اجتماعی با رعایت اصل تکریم خانواده های نیازمند و به منظور حمایت معنوی از خانواده های تحت حمایت با بهره گیری از ظرفیت دینی و علمی روحانیون اجرایی شده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی مطرح کرد: در استان خراسان جنوبی 25 امام این طرح را اجرا می کنند و تاکنون مبلغ 2 میلیارد ریال به خانواده های تحت پوشش کمک شده است.

رضایی بابیان اینکه در این طرح 2 هزار و 613 مورد دیدار و پیگیری مسائل خانواده ها تحت پوشش توسط امامان محلات انجام شده، گفت: با اجرای طرح 313 گام مهمی در حوزه فرهنگی، مذهبی و ارتقای باورهای دینی در میان خانواده های تحت حمایت و کاهش آسیب های اجتماعی برداشته شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک 2 میلیارد ریالی به نیازمندان خراسان جنوبی با اجرای طرح 313

کمک 2 میلیارد ریالی به نیازمندان خراسان جنوبی با اجرای طرح 313