مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 خرداد 1401 ساعت 07:572022-05-24سياسي

پیکر شهید نامور پس از 37 سال به قم بازگشت


پیکر شهید مصطفی نامور از شهدای استان قم شناسایی شد و در روز جمعه این هفته پس از اقامه نماز مغرب و عشاء تشییع و در گلزار شهدای علی بن جعفر (ع) خاکسپاری می شود.

- ، شهید مصطفی نامور از شهدای استان قم در سال های دفاع مقدس، با تلاش نیروهای تفحص شهدا در مناطق جنگی شناسایی شد.

فرمانده سپاه استان قم و جمعی از مسئولان استان با حضور در منزل شهید مصطفی نامور خبر شهادت وی را به خواهران و برادران شهید اعلام و همچنین در این دیدار از پدر و مادر مرحوم، شهید نامور یاد و برایشان طلب مغفرت و آمرزش کردند.

سردار محمدرضا موحد فرمانده سپاه امام علی بن ابیطالب (ع) در این دیدار رجعت این شهید بزرگوار را تبریک و تسلیت گفت و اظهار داشت: این شهدا هستند که چراغ اسلام و انقلاب را زنده نگه داشتند و این رجعت ها نیز موجب پرفروغ تر شدن نور این چراغ است.

پیکر شهید مصطفی نامور فردا صبح سه شنبه میزبان صبحگاه مشترک نیروهای مسلح استان قم خواهد بود که این صبحگاه به مناسبت روز ملی مقاومت و پایداری با حضور استاندار و جمعی از مسئولان استانی برگزار خواهد شد.

همچنین، مراسم قرائت دعای توسل در مسجد مقدس جمکران و قرائت دعای ندبه در حرم مطهر بانوی کرامت با حضور پیکر این شهید بزرگوار برگزار می شود و کنگره شهدای روحانی نیز میزبان پیکر شهید نامور خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیکر شهید نامور پس از 37 سال به قم بازگشت

پیکر شهید نامور پس از 37 سال به قم بازگشت