مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 خرداد 1401 ساعت 05:222022-05-24سياسي

سطح فرزندخواهی مردم ایران بالا است+ فیلم


بهزاد خلیلی پژوهشگر حوزه جمعیت و خانواده، در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، اظهار کرد: قانون جوانی جمعیت با همه نقاط قوت و ضعیفی که دارد شروعی تازه برای کشور ما است و تلاش این جریان بر این است که موضوع فرزندآوری به یک حد بهینه ای برسد .

- یک پژوهشگر حوزه جمعیت گفت: سطح فرزندخواهی مردم در ایران بسیار بالا است و مردم به شدت دوست دارند که فرزندان متعددی داشته باشند.

بهزاد خلیلی پژوهشگر حوزه جمعیت و خانواده، در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، اظهار کرد: قانون جوانی جمعیت با همه نقاط قوت و ضعیفی که دارد شروعی تازه برای کشور ما است و تلاش این جریان بر این است که موضوع فرزندآوری به یک حد بهینه ای برسد و تبعات سالمندی جامعه ایران در سال های آینده را کاهش بدهد.

وی تصریح کرد: نباید توقع این را داست که قانون جوانی جمعیت جامع و کامل باشد و تمام بخش های جامعه را در بر بگیرد و اینطور نیست که بگوییم نباید به فکر دیگر قوانین بود.

این پژوهشگر حوزه جمعیت و خانواده همچنین یادآور شد: قانون جوانی جمعیت یا سیاست های تشویقی که از این به بعد اتخاذ می شود، به این معنا نیست که سیاستگذار توانسته باشد مهمترین نقاط ضعف فرزندآوری کشور را به درستی تشخیص بدهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سطح فرزندخواهی مردم ایران بالا است+ فیلم

سطح فرزندخواهی مردم ایران بالا است+ فیلم