مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 خرداد 1401 ساعت 22:272022-05-23اجتماعي

تعطیلی ادارات، دانشگاه ها و مدارس زنجان در اثر آلودگی هوا


روز سه شنبه 3 خرداد ماه همه مراکز آموزشی (دانشگاه ها، فنی و حرفه ای، مراکز علمی) تعطیل و امتحانات به روز دیگر موکول می شود.

- روز سه شنبه 3 خرداد ماه همه مراکز آموزشی (دانشگاه ها، فنی و حرفه ای، مراکز علمی) تعطیل و امتحانات به روز دیگر موکول می شود.

مدیرکل مدیریت بحران استان زنجان در رابطه با محدودیت های اعمال شده در استان به علت گردوخاک هشدار داد.

صفی اله کرامتی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به آلودگی هوای استان، اظهار کرد: با توجه به آلودگی هوا ناشی از گرد و غبار و شاخص کیفی هوا در وضعیت خطرناک، جلسه کارگروه شرایط اضطراری آلودگی هوای استان برگزار شده است.

وی افزود: بر اساس این مصوبه روز سه شنبه 3 خرداد ماه همه مراکز آموزشی (دانشگاه ها، فنی و حرفه ای، مراکز علمی) تعطیل و امتحانات به روز دیگر موکول می شود.

این مسئول ادامه داد: فعالیت های آموزشی در همه مدارس استان در نوبت های صبح و بعد از ظهر در همه مقاطع تحصیلی، تعطیل است و امتحانات داخلی همه دوره ها و همچنین هماهنگ پایه ششم لغو و تاریخ برگزاری آن متعاقباً توسط مدیران مدارس به دانش آموزان اطلاع رسانی خواهد شد.

کرامتی با اشاره به فعالیت ادارات تصریح کرد: به استناد دستورالعمل شرایط اضطراری آلودگی هوا، فعالیت ادارات و دستگاه های دولتی به استثنای دستگاه های امدادی، بهداشتی و درم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعطیلی ادارات، دانشگاه ها و مدارس زنجان در اثر آلودگی هوا

تعطیلی ادارات، دانشگاه ها و مدارس زنجان در اثر آلودگی هوا