مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 خرداد 1401 ساعت 21:572022-05-23فناوري

استفاده مدارس دولتی از اینترنت رایگان در بوشهر/ 25 روستا به شبکه 4G متصل شد


مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان بوشهر گفت: در سال آینده شاهد راه اندازی 12 سایت جدید و ارتقا 25 سایت در روستاهایی که فاقد تکنولوژی G3 و 4G هستند، - علی سملیان امشب در گفتگو با خبرنگار فارس در شهرستان بوشهر اظهار داشت: مهم ترین سیاست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان بوشهر توسعه عدالت اجتماعی و توجه به تمامی مناطق استان است، که با همدلی موجود دیگر بجای نامه نگاری با یک تلفن مشکلات مردم را در کوتاه ترین زمان ممکن حل می کنیم.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان بوشهر ادامه داد: یکی از موضوعاتی که با جدیت دنبال می شود انتقال فیبرنوری به درب منازل هم استانی ها می باشد که در نهایت بار ترافیکی کاهش و شاهد افزایش سرعت اینترنت خواهیم بود.

وی افزود: شاخص توسعه یافتگی فناوری اطلاعات (IDI) می باشد که بر اساس رتبه بندی، پوشش جمعیتی اپراتور همراه اول و ایرانسل در استان بوشهر به ترتیب در جایگاه های پنجم و ششم قرار دارند و این استان در توسعه شبکه فیبرنوری در جایگاه سوم کشوری قرار گرفته است که تاکنون 110 کیلومتر در استان به اجرا در آمده است و امیدواریم شهرداری ها برای تسریع در این پروژه کمک نمایند.

سملیان با اشاره به اینکه هزینه راه اندازی هر سایت 4 میلیارد تومان است گفت: در سال گذشته 20 سایت اپراتورها در روستاهای استان ارتقا پی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده مدارس دولتی از اینترنت رایگان در بوشهر/ 25 روستا به شبکه 4G متصل شد

استفاده مدارس دولتی از اینترنت رایگان در بوشهر/ 25 روستا به شبکه 4G متصل شد