مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 خرداد 1401 ساعت 21:572022-05-23اجتماعي

دمای هوا در آق قلا گلستان به 43 درجه رسید


به سبب جریانات گرم و خشک ناشی از این سامانه دمای هوا در استان گلستان همچنان بالا بوده و طبق آخرین گزارش ثبت شده در ایستگاه ها، - دمای هوا بین 34 تا 40 درجه گزارش شده است.

مدیرکل هواشناسی استان گلستان گفت: امروز دمای هوا در دو ایستگاه فرودگاه گرگان و مراوه تپه نسبت به دوره آماری شکسته شد و رکورد جدیدی به ثبت رسید.

نوربخش داداشی در گفتگو با خبرنگار ایسنا گفت: در پی تقویت جریانات گرم جنوبی امروز(دوشنبه دوم خرداد) شاهد افزایش محسوس دما در استان گلستان بودیم و از امشب شاهد نفوذ جریانات شمالی خواهیم بود.

وی با بیان اینکه از امشب تا ظهر فردا، با نفوذ جریانات شمالی وزش باد نسبتا شدید تا شدید را در استان گلستان خواهیم داشت، افزود: بر اساس پیش بینی ها سرعت وزش باد در برخی نقاط استان گلستان به بیش از 70 کیلومتر بر ساعت می رسد و خیزش گردوغبار و مواج شدن دریا دور از انتظار نیست.

مدیرکل هواشناسی استان گلستان با بیان اینکه در حال حاضر همچنان سامانه کم فشار در استان مستقر است، تاکید کرد: به سبب جریانات گرم و خشک ناشی از این سامانه دمای هوا در استان گلستان همچنان بالا بوده و طبق آخرین گزارش ثبت شده در ایستگاه ها، دمای هوا بین 34 تا 40 درجه گزارش شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دمای هوا در آق قلا گلستان به 43 درجه رسید

دمای هوا در آق قلا گلستان به 43 درجه رسید