مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 خرداد 1401 ساعت 21:122022-05-23اقتصادي

حذف نقاط پرتگاهی و پیچ های خطرناک محور روستایی جتوط به درودگاه


رییس راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان دشتستان گفت: با استفاده از ماشین آلات راهداری، هشت نقطه پرتگاهی و پیچ های خطرناک محور روستایی جتوط به درودگاه در استان بوشهر حذف می شود.

- اظهار داشت: طرح ایمن سازی این محور همواره یکی از مطالبات مردمی روستاهای پیرامون این راه قدیمی بوده و خوشحالیم که طرح حذف نقاط پرتگاه های و پیچ های خطرناک این محور را با هدف رضایت مندی مردم در دولت سیزدهم انجام می دهیم.

رییس راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان دشتستان بیان کرد: عملیات حذف نقاط پرتگاهی و پیچ های خطرناک محور روستایی جتوط به درودگاه که بدون هزینه و تخصیص اعتبار، با ماشین آلات و لجستیک راهداری شهرستان دشتستان انجام می شود، به مدت 6 ماه ادامه خواهد داشت.

قلی پور تصریح کرد: این محور که در بخش سعدآباد شهرستان دشتستان قرار دارد با 3 کیلومتر طول و 5 متر عرض و وجود نقاط پرتگاهی و پیچ های خطرناک یکی از محورهای پرتردد و حادثه خیز روستایی در سطح استان است.

رییس راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان دشتستان ادامه داد: همزمان با اجرای طرح حذف نقاط پرتگاهی و پیچ های خطرناک، شانه سازی این محور به عرض 4 متر نیز با هدف تعریض و استاندارسازی آن انجام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حذف نقاط پرتگاهی و پیچ های خطرناک محور روستایی جتوط به درودگاه

حذف نقاط پرتگاهی و پیچ های خطرناک محور روستایی جتوط به درودگاه