مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 خرداد 1401 ساعت 19:122022-05-23سياسي

مراسم گرامیداشت سالروز فتح خرمشهر در گناوه برگزار شد


آیین گرامیداشت سوم خرداد،سالروز حماسه بزرگ و عملیات غرور آفرین فتح خرمشهر با حضور مسئولان، خانواده های معظم شهدا، جانبازان و آزادگان و اقشار مختلف مردم در مصلی جمعه گناوه برگزار شد.

- ، امام جمعه گناوه بعد از ظهر دوشنبه در آیین گرامیداشت سالروز فتح خرمشهر در مصلای جمعه گناوه اظهار داشت: اگر در دوران دفاع مقدس رزمندگان غیور اسلام توانستند در برابر دشمنان، که همه امکانات و تجهیزات را در اختیار داشتند، هشت سال جنگ را اداره و حماسه های بزرگ خلق کنند به واسطه باورها و اعتقادات دینی و مذهبی آنها و توسل بر ائمه (ع) بود.

حجت الاسلام سید عبدالهادی رکنی حسینی افزود: در دوران دفاع مقدس فتح های بزرگی مانند فتح خرمشهر به واسطه اعتقادات و توسل ها ممکن شد.

وی ادامه داد: مادران و پدران این کشور که به ائمه (ع) و امام حسین و رهبری عشق می ورزیدند توانستند در دامان پاک خود جوانانی تربیت کنند که در برابر دشمنان ایستادند و در جبهه های حق علیه باطل از کشور و ملت دفاع کردند.

وی گفت: امروز وظیفه ما در برابر شهدا بسیار سنگین است و باید تلاش کنیم ادامه دهنده راه این شهیدان باشیم و در این راه از هیچ تلاشی کوتاهی نکنیم.

امام جمعه گناوه یادآور شد: امروز در این مکان جمع شده ایم تا ضمن تجدید بیعت با همه رزمندگان و ایثارگران به خصوص رزمندگان شهرستان گناوه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراسم گرامیداشت سالروز فتح خرمشهر در گناوه برگزار شد

مراسم گرامیداشت سالروز فتح خرمشهر در گناوه برگزار شد