مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 خرداد 1401 ساعت 19:122022-05-23سياسي

جایگاه کودکان در جامعه باید ارتقا یابد


مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری بوشهر گفت: با تلاش مستمر نه تنها باید حقوق کودکان را احقاق کرد بلکه جایگاه آنها درجامعه را نیز ارتقا بخشید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید عباس موسوی نژاد عصر دوشنبه در دومین نشست هم اندیشی دوشنبه های اجتماعی در خانه سازمان های مردم نهاد بوشهر اظهار داشت: امروز تأمین منافع عالیه کودکان مهمترین بحث در حقوق این قشر به شمار می رود که باید این منافع و نیازمندی ها شناسایی و به خانواده ها، مسئولان و سازمان های مردم نهاد اعلام تا آگاهی لازم را در مورد این حقوق به دست آورند.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی و دبیر مرجع کنوانسیون ملی حقوق کودک در استان بوشهر گفت: با تلاش و پیگیری های مستمر از طرف مسئولان، دغدغه مندان و کارشناسان این حوزه، نه تنها باید حقوق کودکان را احقاق کرد بلکه باید جایگاه کودکان در جامعه را نیز ارتقا بخشید.

دبیر مرجع کنوانسیون حقوق کودک در استان اظهار داشت: غنی سازی و پر کردن خلاءهای اوقات فراغت این قشر یکی از مهمترین مساله هایی است که باید مورد بررسی قرار گیرد و راهکارهای لازم برای این مساله ارائه شود.

در راستای برگزاری جلسات هم اندیشی و نشست های فعالان حوزه های اجتماعی در روزهای دوشنبه، دومین نشست هم اندیشی دوشنبه های اجتماعی با حضور مدیرکل دفتر امور اجتماعی و ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جایگاه کودکان در جامعه باید ارتقا یابد

جایگاه کودکان در جامعه باید ارتقا یابد