مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 خرداد 1401 ساعت 18:572022-05-23سياسي

تلاش برای آبرسانی به 1751 روستا سیستان و بلوچستان


معاون محرومیت زدایی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه گفت: آبرسانی به 1751 روستا در دستور کار مجموعه آبفا، استانداری و قرارگاه قدس استان قرار گرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، علی اکبر جعفری ظهر امروز در بازدید سردار احمد شفاهی جانشین قرارگاه منطقه ای قدس و فرمانده سپاه سلمان استان از روستای خواجه مسک در سیستان و بلوچستان اظهار کرد: در خصوص اقدامات انجام شده در راستای اجرای بزرگترین طرح آبرسانی سیستان و بلوچستان اظهار کرد: آبرسانی به  1751 روستا در دستور کار مجموعه آبفا، استانداری و قرارگاه قدس استان قرار گرفته است.

معاون محرومیت زدایی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه با بین اینکه از امسال کار اجرایی شروع و تجهیز کارگاه ها انجام شد، گفت: 1751 روستا در سیستان و بلوچستان تنش آبی دارند به دنبال این وضعیت کم آبی برخی اوقات کودکان در هوتگ ها غرق میشوند و برخی از مردم نیز به وسیله ظروف و دبه و بطری آب مورد نیاز را جا ب جا می کنند.

این مسؤول بیان کرد: طرح آبرسانی به روستاهای سیستان و بلوچستان در سه فاز برنامه ریزی شده است، هزار و 551 کیلومتر مربع خط آب و شبکه انتقال واصلاح خطوط و ایجاد مخازن پمپاژ داریم.

وی گفت: در مجموع طرح جامع و کاملی است  که نزدیک به 3 هزار و 500 کیلومتر مربع وسعت اجرای آن است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش برای آبرسانی به 1751 روستا سیستان و بلوچستان

تلاش برای آبرسانی به 1751 روستا سیستان و بلوچستان