مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 خرداد 1401 ساعت 18:272022-05-23بين الملل

تعویق مانور ارتش صهیونیستی در اطراف نوار غزه


ارتش رژیم موقت صهیونیستی گفت که مانور در منطقه شهرک های صهیونیست نشین واقع در اطراف نوار غزه را به تعویق انداخته است، ولی علت آن را اعلام نکرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، ارتش رژیم موقت صهیونیستی بعد از ظهر امروز دوشنبه خبر داد که مانور در منطقه شهرک های صهیونیست نشین واقع در اطراف نوار غزه را به تعویق انداخته است.

خبرگزاری سما گزارش داد، سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی خبر داد که این رزمایش برای تجربه هشدار در غزه بود تا نسبت به نفوذ افراد مسلح هشدار داده شود.

این تعویق در حالی صورت گرفته است که هنوز علت این تعویق مشخص نیست و ارتش صهیونیستی نیز درباره علت آن، توضیحی ارائه نکرده است.

این در حالی است که ارتش رژیم صهیونیستی مانور موسوم به ارابه های آتش را برگزار می کند که گفته می شود بزرگترین رزمایش در تاریخ این رژیم به شمار می رود.

این مانور یک ماه به طول می انجامد و یک تمرین نظامی است که سناریوهای جنگی در جبهه های مختلف از نظر زمینی، دریایی، هوایی و سایبری شبیه سازی می کند.

اجرای سناریوی جنگ فراگیر با چند جبهه در آن واحد و با در نظر گرفتن سقوط صدها موشک در روز بیانگر میزان نگرانی اسراییل نسبت به تکمیل حلقه محاصره توسط مقاومت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعویق مانور ارتش صهیونیستی در اطراف نوار غزه

تعویق مانور ارتش صهیونیستی در اطراف نوار غزه