مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 خرداد 1401 ساعت 17:472022-05-23سياسي

برخورد قانونی و قاطعانه با مسببان حادثه ساختمان آبادان می شود


چندین نفر در ساختمان متروپل آبادان گیر افتاده اند و عملیات جست وجو برای یافتنشان ادامه دارد و به طور حتم با مسببان حادثه به شدیدترین شکل ممکن برخورد می شود.

- ، صادق خلیلیان عصر امروز دوشنبه در گفت وگویی رسانه ای گفت: در پی نخستین ساعات اطلاع از حادثه ساختمان متروپل آبادان در محل حاضر شدیم و هم اکنون گروه های امداد و نجات مشغول کار هستند.

استاندار خوزستان یکی از علت های ریزش ساختمان متروپل را عدم رعایت استانداردهای لازم در سازه این ساختمان بیان کرد و افزود: در بررسی های اولیه برخی اشکالاتی در استانداردهای مورد نیاز سازه دیده شد؛ لذا از رییس دادگستری استان و قوه قضاییه درخواست کردیم تا با عوامل این حادثه برخورد کند و بر همین اساس تاکنون 2 نفر دستگیر شدند.

خلیلیان با بیان اینکه گروه های امدادرسانی در محل حادثه به صورت جدی فعال شده اند، تصریح کرد: چندین نفر از هموطنان مان در ساختمان گیر افتاده اند و عملیات جست وجو برای یافتن آنها در جریان است؛ ضمن اینکه 25 نفر دیگر از زیر آوار خارج شده اند.

وی تاکید کرد: در چنین حوادثی عوامل مختلف اثرگذار مورد بررسی قرار خواهد گرفت که به طور حتم با مسببان حادثه به شدیدترین شکل ممکن برخورد می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد قانونی و قاطعانه با مسببان حادثه ساختمان آبادان می شود

برخورد قانونی و قاطعانه با مسببان حادثه ساختمان آبادان می شود