مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 خرداد 1401 ساعت 17:372022-05-23سياسي

زاکانی: گفتمان این دوره از مدیریت شهری تهران، گفتمان خدمت و پیشرفت است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، علیرضا زاکانی در دیدار معاونان فرهنگی و روسای کمیسیون های فرهنگی و اجتماعی شهرداری ها و شوراهای اسلامی کلان شهرهای کشور با آیت الله علم الهدی نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی اظهار کرد: گفتمان این دوره از مدیریت شهری گفتمان خدمت و پیشرفت است و آنچه برای تحقق اهداف انقلاب اسلامی نیاز است در کنار این گفتمان، حضور و میدان داری مردم است موضوعی که انقلاب اسلامی و رهبر معظم انقلاب نیز بر آن تأکید دارند.

وی افزود: برای افزایش مشارکت و میدان داری مردم به چیزی جز خدمت صادقانه و بی منت به مردم نیاز نیست که در همین راستا می توان به خدمات صادقانه و بی منت به محدوده کم برخوردار و پیرامونی شهر مشهد مقدس که با توجه ویژه نماینده محترم ولی فقیه رقم خورده و طی 8 سال گذشته کام مردم را شیرین کرده است به عنوان نمونه اشاره کرد و آن را مورد توجه قرار داد.

شهردار تهران گفت: برای تحرک در روح شهر و ایجاد شرایطی که فرهنگ در آن توسعه پیدا کند نیز باید از حضور و مشارکت مردمی بهره گرفت که توجه مدیریت شهری به این موضوع در شهرهای مختلف بسیار مهم است .

زاکانی اضافه کرد: تبعیت از مقام معظم رهبری و استفاده از ظرفیت های متن جامعه و خدمت بی منت به مردم برای نشان دادن کارآمدی نظام که دشمن آن را با ناجوانمردی نشانه گرفته است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زاکانی: گفتمان این دوره از مدیریت شهری تهران، گفتمان خدمت و پیشرفت است

زاکانی: گفتمان این دوره از مدیریت شهری تهران، گفتمان خدمت و پیشرفت است