مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 خرداد 1401 ساعت 17:372022-05-23اقتصادي

غرفه های ایرانی در بازار کن امسال / اسامی حاضران


در خصوص کیفیت بازار و شرایط آن تحلیل هایی صورت گرفته اما همگان از هزینه های بالا حضور در کن و به ویژه بازار فیلم کن شِکوه دارند.

- بازار فیلم کن پس از دو سال دوران همه گیری بار دیگر میزبان دست اندرکاران سینما از سراسر دنیا شده است و بنا به اعلام برگزارکنندگان امسال با 12500 شرکت کننده نفر به آمار پیش از آغاز همه گیری کرونا در سال 2019 رسیده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در خصوص کیفیت بازار و شرایط آن تحلیل هایی صورت گرفته اما همگان از هزینه های بالا حضور در کن و به ویژه بازار فیلم کن شِکوه دارند.

جدا از دهکده بین المللی که میزبان نهادهای رسمی و دولتی کشورهای مختلف است، در بازار اصلی و فضای ریویرا، شرکت های خصوصی و چند فضای خاص کشورها مانند سینمای اسپانیا، ایتالیا، مکزیک، ژاپن،… قرار دارند که در آن شرکت های مختلفی یا در فضای عمومی یا در فضای اختصاصی این کشورها به فعالیت مشغولند.

در بازار کن امسال مستقل های ایرانی با مدیریت محمد اطبایی، استودیو انیمیشن آریا با مدیریت برادران دالوند، سازمان سینمایی سوره با حضور مدیر بین الملل خود الهه طاهایی و دریم لب فیلمز با مدیریت نسرین میرشب به عرضه و معرفی فیلم های جدید ایرانی می پردازند.

اما بنیاد سینمایی فارابی نیز فضای چتر سینمای ایران را برپا کرده و نام سید مهدی جوادی، رائد فریدزاده، مهسا ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غرفه های ایرانی در بازار کن امسال / اسامی حاضران

غرفه های ایرانی در بازار کن امسال / اسامی حاضران