مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 خرداد 1401 ساعت 17:172022-05-23سياسي

طولانی شدن صدور پروانه ساختمانی، رانت ایجاد می کند


نایب رییس شورای اسلامی شهر تهران گفت: وقتی صدور یک پروانه ساختمانی 14 ماه طول می کشد، در این فرایند رانت ایجاد می شود و باید این فرایند به 2 ماه کاهش یابد تا زمینه فساد از بین برود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تهران، پرویز سروری نائب رییس شورای اسلامی شهر تهران عصر امروز در نخستین مجمع روسای کمیسیون های شهرسازی و معماری شهرهای استان تهران با تاکید بر خدمت به مردم اظهار کرد: اگر صدور یک پروانه ساختمانی 14 ماه طول می کشد مقصر ما هستیم چرا که در این فرایند رانت ایجاد می شود و باید این فرایند به 2 ماه کاهش یابد؛ بنابراین اگر هوشمند کار کنیم زمینه فساد را از سیستم و مردم می گیریم.

وی گفت: مهمترین موضوع در شهرداری ها بحث شهرسازی و معماری است چراکه یک سرآن در جیب مردم و یک سر آن عوارضی است که ما دریافت می کنیم؛ بنابراین باید اقدامات فنی در این زمینه انجام دهیم.

نائب رییس شورای اسلامی شهر تهران تصریح کرد: در سال گذشته با چند پیشنهاد خوب کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر تهران، زمینه 20 تا 30 هزار میلیارد تومان درآمد را مهیا کردیم و با دقت علمی این تصمیم انجام شد اما اگر تصمیم غلط بگیریم زمینه اتفاقات بدی خواهد شد.

سروری تاکید کرد: باید جیب مردم را در تصمیمات خود در نظر بگیریم تا معضل بافت فرسوده و ناپایدار تهران حل شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طولانی شدن صدور پروانه ساختمانی، رانت ایجاد می کند

طولانی شدن صدور پروانه ساختمانی، رانت ایجاد می کند