مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 خرداد 1401 ساعت 17:022022-05-23سياسي

دستور ویژه رییس جمهور از عمان/ تاکید بر رسیدگی فوری به سانحه ریزش ساختمان در آبادان


رییس جمهور که به عمان سفر کرده به محض اطلاع از بروز حادثه ریزش ساختمان در آبادان، به معاون اول خود دستور داد تا تمامی امکانات استانی و کشوری را برای رسیدگی فوری به این سانحه به کار گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، در پی ریزش ساختمانی در شهر آبادان که سبب فوت و مجروحیت شماری از هموطنان مان شده است، رییس دفتر رییس جمهور در تماس های تلفنی جداگانه ای با معاون اول رییس جمهور و استاندار خوزستان، ضمن اطلاع از آخرین وضعیت حادثه، دستور رییس جمهور مبنی بر بسیج تمامی امکانات برای رسیدگی فوری به سانحه دیدگان و آواربرداری را ابلاغ کرد.

آیت الله سید ابراهیم رییسی که برای دیدار و گفت وگو با پادشاه عمان به مسقط پایتخت این کشور سفر کرده، به محض اطلاع از بروز این حادثه در آبادان به معاون اول رییس جمهور ماموریت داد ضمن به کارگیری تمامی امکانات محلی و ملی، شخصا این موضوع را با اختیارات کامل به منظور تسریع در آواربرداری و نجات جان افراد زیر آوار مانده و رسیدگی به مصدومان حادثه، مدیریت و پیگیری کند.

رییس جمهور دستور داد با توجه به اعلام نیاز استاندار خوزستان، نیرو های امدادی و امکانات لازم برای آواربرداری و امداد، از سازمان آتش نشانی تهران به صورت فوری به آبادان اعزام شوند و همچنین برای شناسایی تخلفات منجر به این حادثه نیز، به ص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستور ویژه رییس جمهور از عمان/ تاکید بر رسیدگی فوری به سانحه ریزش ساختمان در آبادان

دستور ویژه رییس جمهور از عمان/ تاکید بر رسیدگی فوری به سانحه ریزش ساختمان در آبادان