مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 خرداد 1401 ساعت 16:522022-05-23سياسي

اجتماع میلیونی اربعین نماد اقتدار و انسجام شیعیان است


اجتماع میلیونی اربعین حسینی نماد اقتدار، وحدت و انسجام شیعیان است و علاوه بر تمامی کارکردهای سیاسی و اجتماعی، موجب تقویت روحیه جمعی خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قرچک، علیرضا فاتحی نژاد فرماندار قرچک ظهر امروز در نشست ستاد اربعین این شهرستان، اظهار کرد: استفاده از تمامی ظرفیت ها و هم افزایی ادارات برای این است که از خیل عظیم مردم و مشتاقان اباعبدالله الحسین(ع) جا نمانیم و برای بهره مندی بیشتر مردم از این جریان بزرگ فرهنگی مذهبی تلاش کنیم.

وی گفت: اجتماع میلیونی اربعین حسینی نماد اقتدار، وحدت و انسجام شیعیان است و علاوه بر تمامی کارکردهای سیاسی و اجتماعی، موجب تقویت روحیه جمعی خواهد شد.

فرماندار قرچک افزود: زنده نگه داشتن یاد و خاطره امام حسین(ع) و یاران باوفای آن حضرت باید در کنار شناخت فلسفه قیام و شهادت این امام همام باشد تا بر شور و شعور پیاده روی اربعین بیافزاید.

فاتحی نژاد بیان کرد: کمیته های امنیتی، فرهنگی، پشتیبانی، مشارکت های مردمی و غیره ستاد اربعین و همچنین ستاد جاماندگان که همه ساله از این شهرستان به سمت حرم حضرت عبدالعظیم(ع) انجام می شود، باید بهتر از سال های گذشته عمل کنند.

انتهای پیام/67037


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجتماع میلیونی اربعین نماد اقتدار و انسجام شیعیان است

اجتماع میلیونی اربعین نماد اقتدار و انسجام شیعیان است