مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 خرداد 1401 ساعت 16:172022-05-23سياسي

حفظ انفال و منابع طبیعی خط قرمز دستگاه قضایی است


معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری گیلان گفت: حفظ انفال و منابع طبیعی خط قرمز دستگاه قضایی است.

- ، احمد آقایی بعد از ظهر دوشنبه در جلسه شورای مدیریت پیشگیری از وقوع جرم حوزه قضایی رحیم آباد با اشاره به بازدید از محل دفن زباله و تصفیه خانه طولات، تأکید کرد: تفکیک زباله از مبدا باید آموزش مورد توجه قرار گرفته و فرهنگ سازی شود.

معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری گیلان اضافه کرد: سفید آب منشأ آبگیری تصفیه خانه طولات است و برای جلوگیری از ایجاد بحران و تنش آبی اجرا می شود.

آقایی با تاکید بر لزوم تسریع در تکمیل این پروژه، تصریح کرد: با بهره برداری از این تصفیه خانه مشکل آب آشامیدنی بیش از 60 هزار خانوار حل می شود.

وی پیشرفت فیزیکی این تصفیه خانه را 75 درصد عنوان کرد و افزود: مدیریت اجرایی این طرح مکلف شد تا پایان امسال پروژه را تکمیل و آماده بهره برداری کرده و دستگاه قضا نیز برای پیشبرد هرچه سریع تر این طرح و رفع مشکلات حقوقی تلاش می کند.

آقایی با تاکید بر تلاش دستگاه قضا با همکاری قوه مجریه برای حفظ انفال، گفت: در حوزه انفال از قبل ورود کرده و خط قرمز حاکمیت نظام و دستگاه قضایی صیانت از جنگل است.

وی اضافه کرد: مدیرانی که این انفال را معامله برای صیانت از مدیریت و پست خود کنند قطعاً از عدالت نمی توانند فرار کرده و در چنگال عدالت گیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حفظ انفال و منابع طبیعی خط قرمز دستگاه قضایی است

حفظ انفال و منابع طبیعی خط قرمز دستگاه قضایی است