مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 خرداد 1401 ساعت 15:472022-05-23سياسي

راهبرد دفاع مقدس مجاهدت و تلاش های همه جانبه در میدان است


سپاه کربلا با گرامیداشت فرارسیدن سوم خرداد سالروز حماسه آزادسازی خرمشهر، راهبرد و منطق دفاع مقدس را برگرفته از توکل به خدای متعال، مجاهدت ها و تلاش های همه جانبه در میدان عنوان کرد.

- ، در بیانیه سپاه کربلا به مناسبت سالروز حماسه فتح خرمشهر آمده است: سوم خرداد ماه 1361 سالروز فتح خرمشهر یکی از مهم ترین نمادهای قدرت الهی و واقعه تاریخی در انقلاب اسلامی است، روزی که رزمندگان سپاه اسلام با عملیات بیت المقدس، توانستند پس از آزادی سازی خرمشهر، تمامی معادلات و محاسبات دشمنان را بهم بزنند و قدرت اراده و ایمان ملت مقاوم ایران اسلامی را به رخ دنیا بکشانند.

در ادامه آورده شده است: آزادسازی خرمشهر، درس بزرگ ولایت پذیری، مقاومت، ایثارگری و توکل به خدای متعال است و ملت بزرگ ایران با ایستادگی بی نظیر خود علاوه بر فتح خاک، فتح ارزش های اسلامی را رقم زدند و برای همیشه در تاریخ ماندگار و الگوی ایستادگی و مقاومت برای ملت های مستضعف و آزاده دنیا در مقابل استکبار و نظام سلطه شدند.

عملیات بیت المقدس آغاز شکست استکبار جهانی در رأس آن آمریکای جنایتکار و صهیونیستم بین الملل بود و نقطه عطفی در پیروزی انقلاب اسلامی درمواجهه با دشمنان نظام اسلامی عرصه های مختلف شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهبرد دفاع مقدس مجاهدت و تلاش های همه جانبه در میدان است

راهبرد دفاع مقدس مجاهدت و تلاش های همه جانبه در میدان است