مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 خرداد 1401 ساعت 15:372022-05-23سياسي

شهدا الگویی کامل برای جوانان هستند/ لزوم ترویج فرهنگ ایثار


امام جمعه بجنورد شهدا را الگویی مناسب و کامل برای معرفی به جوانان دانست و گفت: مسئولان فرهنگ ایثار، فداکاری و شهادت را در جامعه گسترش دهند.

- ، حجت الاسلام والمسلمین رضا نوری ظهر امروز در همایش گرامیداشت شهدای خراسان شمالی در حماسه فتح خرمشهر که در محل دانشگاه پیام نور بجنورد برگزار شد، اظهار داشت: حرکت در مسیر شهدا سبب می شود تا بر مشکلات و سختی ها پیروز شویم.

امام جمعه بجنورد بابیان اینکه شهدا الگوی کاملی برای جامعه و نسل جوان هستند، گفت: شهدا هویت بخش جامعه اسلامی هستند و ضروری است تا با ارتباط از طریق مطالعه و مشاهده آثار و کتب مرتبط با شهدا، این بزرگان را در جامعه به عنوان الگو معرفی کنیم.

وی با اشاره به اینکه شهدا به درستی دشمن را شناخته بودند و می دانستند دشمن برای از بین بردن دین، سرزمین و ولایت ما از هیچ کوششی فروگذار نمی کند، افزود: ما هم باید با دشمن شناسی و حرکت در مسیر دست یابی به اهداف و آرمان های شهدا، دین خود را نسبت به این بزرگواران ادا کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین نوری در ادامه با اشاره به حماسه آفرینی ملت در هشت سال جنگ تحمیلی، گفت: رژیم بعث دست نشانده شوروی سابق و نظام استکبار بود و در دوران جنگ تمامی تسهیلات جنگی را از آن ها دریافت می کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهدا الگویی کامل برای جوانان هستند/ لزوم ترویج فرهنگ ایثار

شهدا الگویی کامل برای جوانان هستند/ لزوم ترویج فرهنگ ایثار